.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
برگزاري همايش اصولگرايان اصلاح طلب در لنگرود، استقبال سرد از جلسه اصلاح طلبان در چابكسر،اختلاف شوراي شهر رشت با راهنمايي و رانندگي ،تشكيل ستادهاي قاليباف در سراسرگيلان ،ادامه جمع آوري طومار در حمايت از مدير مستعفي ،و...
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(برگزاري همايش اصولگرايان اصلاح طلب در لنگرود، استقبال سرد از جلسه اصلاح طلبان در چابكسر،اختلاف شوراي شهر رشت با راهنمايي و رانندگي ،تشكيل ستادهاي قاليباف در سراسرگيلان ،ادامه جمع آوري طومار در حمايت از مدير مستعفي ،و...) از این خبرها می باشند.

***شنيده ها حاكي است با گذشت بيش از يكسال از تشكيل شركت هاي تعاوني مسكن مهر هنوز مشكل تهيه زمين در شهرستانهاي املش ،فومن و رودبار حل نگرديده است وگفته مي شود با توجه به عدم تهيه زمين و هر گونه اقدام مثبتي ، اعضاي اين شركتهاي تعاوني براي خودشان حقوق و مزايا درنظرگرفته اند و حتي خود را بيمه تامين اجتماعي نيز كرده اند .
***شنيده ها حاكي است سايت خبر آنلا ين كه اخيرا گزارش مبسوطي از وضعيت پل در حال احداث روگذرجانبازان رشت خصوصا انحراف چند سانتي پايه هاي آن تهيه و منعكس نموده بود كه مورد استفاده اكثر رسانه و سايت هاي خبري و همچنين برخي از روز نامه هاي محلي قرار گرفته بود در مقابل قاسمي رئيس شوراي شهررشت موضع گيري شديدي بر عليه سايت تهيه كننده اين گزارش داشته و آن را از جمله سايت هاي ضد انقلاب معرفي كرده بود اما گفته مي شود سايت خبر آنلاين متعلق گروه نزديك به علي لاريجاني رئيس مجلس مي باشد اين در حاليست كه حتي بسياري از نمايندگان گيلان در مجلس و مسئولان استاني از روند بسيار كند پيشرفت اجرايي اين پروژه اعتراض داشته اند.
*** شنيده ها حاكي است بسياري از شهرداريهاي استان گيلان با بحران مالي و نقدنگي روبرو هستند و حدود چند ماه حقوق و مزاياي كاركنان و پرسنل خود را پرداخت نكرده اند و گفته مي شود با توجه به نزديكي پايان سال مسئولان استانداري بايد در اين خصوص چاره انديشي عاجلي نمايند.
***شنيده ها حاكي است پرتال استاني حمايت از كانديداتوري خاتمي در گيلان آماده راه اندازي شده اما گفته مي شود اصلاح طلبان برسر اداره كنندگان ونحوه اداره آن اختلاف نظر دارند وعلي رغم تاكيد مركزنشيان جهت راه اندازي هرچه سريعتر عملا اين پروژه راكد مانده است.
***شنيده ها حاكي است اصلاح طلبان شهرستانهاي رودسر و املش متشكل از مشاركتي ها و... عصر روز يكشنبه 6/11/87 در چابكسر تشكيل جلسه داده اند وعلي رغم دعوت از تمامي فعالان واعضاي مشاركت در اين دوشهرستان مدعوين از اين نشست استقبال نكرده وگفته مي شود در اين نشست گزارشي ازنتيجه ديدار اصلاح طلبان گيلان با خاتمي ارائه گرديده و همچنين بر روي جذب جوانان جديد طرفدارخاتمي تاكيد شده است وچندنفر از حاضران نيزخواستار حضور وحمايت ازعبدا... نوري بجاي خاتمي گرديده اند وخبرهاي دريافتي حاكي است اين جلسات را يكي از اعضاي شوراي شهر چابكسر هدايت مي كند.
***شنيده ها حاكي است شوراي مركزي ستاد انتخاباتي كروبي در گيلان تشكيل گرديده است واعضاي اين شورا آقايان الياس حضرتي ،كامران احمديان و شهريار صبوري را به تهران پيشنهاد داده اند تا يكي از آنها بعنوان رئيس ستاد انتخاباتي كروبي در گيلان انتخاب شوند اما خبرها حكايت ازاحتمال انتخاب الياس حضرتي بعنوان رئيس انتخاباتي در گيلان دارد و گفته مي شود كروبي 20 و 21 اسفندماه به گيلان سفر خواهد داشت.
***شنيده ها حاكي است در راستاي اجراي طرح ويژه ترافيكي در خيابان تختي رشت اختلاف شديدي بين شوراي شهر رشت و راهنمايي و رانندگي بروز داده است و گفته مي شود از سوي عوامل شهرداري تابلوهاي ممنوعيت پارك در اين خيابان جمع آوري گرديده و راهنمايي و رانندگي نيز مجددا اين تابلوها را نصب كرده است وحتي ماشين هاي پارك شده متعلق به شورا و شهرداري توسط راهنمايي و رانندگي نيز از جلوي شهرداري جمع آوري شده وبه پاركينگ انتقال داده شدوخبرها حاكي است استاندار گيلان نيز از عملكرد شوراي شهر رشت در اين خصوص انتقاد داشته ودستور بررسي موضوع به شوراي ترافيك را داده است و فرمانده انتظامي گيلان نيز در اين خصوص در مصاحبه اي گفته : اجراي طرح‌هاي ترافيكي پليس در سطح شهر رشت بسيار سودمند بوده و بر خلاف مخالفت عده‌اي از افراد ناآگاه اثرات مطلوبي داشته است. وي با بيان اينكه در بحث ترافيك بسياري از دستگاه‌ها خود را كنار كشيده‌اند، تصريح كرد: برخي مسئولان، مردم را در ترافيك شهر رها كرده‌اند و مصاحبه مي‌كنند كه پليس در شهر حضور ندارد، در حالي كه اين مسئولان به وظايف خود عمل نمي‌كنند.سردار اميري‌مقدم تصريح كرد: برخي عادت كرده‌اند هر جا فعاليت خوبي انجام مي‌شود در برابرش مقاومت كنند، اما اگر به كاهش استرس مردم، عدم اتلاف وقت و فوايد ويژه اين طرح نگاهي شود متوجه مي‌شويم كه مقاومت‌ها فايده‌اي ندارد. وي اظهار داشت: برخي از كارها در رشت به افرادي واگذار شده كه توانايي ندارند و اين عدم توانايي سبب ناآگاهي آنان شده است.
***شنيده ها حاكي است عصر روزيكشنبه 6/11/87 نخستين همايش جبهه اصولگرايان اصلاح طلب (حاميان دكتر قاليباف) شرق گيلان درشهرستان لنگرود برگزار گرديده است در اين نشست ضمن تاكيد بر مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوقهاي راي در انتخابات رياست جمهوري و همچنين جلوگيري ازهرگونه تخريب كانديداهاي احتمالي از سوي اعضاءوفعالان اين گروه تاكيد شده است وگفته مي شود در اين نشست بر حضور قوي و مقتدرانه دكتر قاليباف در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و تشكيل ستادهاي انتخاباتي تاكيد شده است و خبرها حاكي است قاليباف اسفندماه به گيلان سفر خواهد داشت.
***شنيده ها حاكي است بقاع متبركه آقا سيد محمد و آقا سيد نصرا...اوشيان چابكسراخيرا مورد سرقت قرار گرفته است وزمانيكه هيات امناء اين بقاع جهت جمع آوري نذورات درب صندوق را باز كرده متوجه مي شوند كه صندوق خالي است و خبرها حاكي است سارقان ناشناس با شكستن تكه سنگ كنار ضريح اقدام به سرقت نذورات كرده اند وگفته مي شود پس از گذشت يك هفته ازايام عاشورا مبلغ قابل توجه اي از نذورات اين بقاع به سرقت رفته است.
***شنيده ها حاكي است در بخش مركزي املش كه سه روستا به نامهاي بالامحله،پائين محله وميان محله نركه وجود دارد اخيرا اهالي اين سه روستا با جمع آوري طومار خواستار ادغام آنها با يكديگر شده اند وگفته مي شود در اين خصوص بين بر خي ازاهالي و اعضاي شوراهاي اسلامي اين روستاها اختلاف نظر وجودارد.
***شنيده ها حاكي است تاخير در معرفي فرماندار جديدشهرستان املش باعث بروز شايعاتي درسطح اين شهر گرديده وعده اي به دنبال القاءمخالفت اصولگرايان اين شهرستان با اسماعيل پور گزينه جدي فرمانداري املش هستند و گفته مي شود تمامي طيف ها و گروه هاي اصولگراي شهرستان چه حاميان نماينده وچه منتقدان وي از حضور دكتر اسماعيل پور فرماندار رضوانشهر براي شهرستان املش استقبال نشان داده اند وخبرها حاكي است انتصاب وي از سوي وزارت كشور درمراحل پاياني است و بزودي در شهرستان املش معارفه خواهدشد.
***شنيده ها حاكي است رئيس شوراي شهر رودسر اخيرا در مصاحبه مطبوعاتي خود ازعدم همكاري مسئولان شركت توسعه راههاي استان در خصوص عدم اتمام پروژه خيابان گسكر محله رودسر و همچنين عدم موافقت با احداث ميدان جديد در انتهاي خيابان فرهنگ رودسر در تقاطع كمربندي اين شهر انتقاد كرده است.
***شنيده ها حاكي است اخيرا در يكي ازفرمانداريهاي غرب گيلان هارد كامپيوتر فرمانداري ومقداري دسته چك به سرقت رفته است .
***شنيده ها حاكي است حاميان قاليباف در كشور تقاضاي مجوز براي تاسيس تشكلي تحت عنوان (جمعيت پيشرفت و عدالت )را از كميسيون ماده 10 احزاب كرده اند وگفته مي شود در گيلان نيز هم اكنون هسته مركزي وكادر اين حزب مشخص گرديده اند و به محض دريافت مجوز در سرتاسر گيلان در سطح شهرستانها ،بخش هاو روستاها دفاتراين جمعيت فعال خواهد شد وخبرها حاكي است چندين تن از نمايندگان ادوار گيلان در مجلس و شخصيت هاي سياسي تاثير گذاراستان جهت عضويت در اين جمعيت اعلام آمادگي كرده اند.
***شنيده هاحاكي است در پي در ج مطلبي از سوي حسن كربلايي از فعالان سياسي و چهره شاخص اصولگرايان در گيلان تحت عنوان سخني با محسن رضايي (دبير مجمع تشخيص مصليت نظام)كه در وبلاگ شخصي اش درج نموده بود گفته مي شود گروهي بي نام و نشان تحت عنوان جمعيت حافظان انقلاب اسلامي اقدام به ارسال مطالب تخريبي بر عليه اين نيروي ارزشي و وفادار به نظام كه از طلايه داران عرصه هاي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بوده در آستانه سي امين سال جشن انقلاب كرده اند و بايد به منتقدان كربلايي گفت كه شهامت و شجاعت او همين قدر بس كه اگر انتقادي نيز نسبت به كسي داشته باشد شفاف ، واضح و صريح بيان مي كند و همچو مخالفانش با عناوين جعلي اقدام به پاسخگويي نمي كند.
***شنيده ها حاكي است در بحث پرداخت غرامت به يكي از مالكان خيابان جوانان رشت كه پس از سالها به ايران بازگشته در بين اعضاي شوراي شهر رشت اختلاف شديدي وجود دارد و گفته مي شود مالك زمين خيابان جوانان رشت كه كه پس از سي سال اخيرا به رشت برگشته است با حمايت يكي از اعضاي شوراي شهر رشت به دنبا ل در يافت غرامت ميلياردي از شهرداري رشت است و خبرها حاكي است چند تن ار اعضاي شورا به شدت با پرداخت هرگونه وجهي به وي شديدا مخالف مي باشند.
***شنيده ها حاكي است علي رغم معرفي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان خانواده هاي ايثارگران گيلان همچنان در حال جمع آوري طومارهاي حمايت آميز از جعفر زاده مديركل پيشين گيلان هستند و اخيرا طوماري تحت عنوان درد دل جمعي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران گيلان جمع آوري شده است.
***شنيده ها حاكي است مدير عامل اتحاديه شركتهاي تعاوني چايكاران اخيرا با صدور بيانيه اي از خريد تضميني چاي از سوي دولت حمايت كرده و خواستار ادامه و استمرا از در سال زراعي آتي گرديده اندو همچنين نسبت حضور در تمامي عرصه هاي اجرايي ساماندهي چاي اعم از بخش توليد و فرآوري،بازرگاني ،آموزش ،بيمه فراگيرباغات چاي و احصاء مالكيت به ادارات وسازمانهاي مربوطه اعلام آمادگي نموده و از برخي حرفهاي نسنجيده از سوي برخي افراد و تشكلهادر خصوص وضعيت چاي انتقاد كرده اند.
***شنيده ها حاكي است به تمامي نامه هاي مردم در دور دوم سفر رياست جمهوري به گيلان پاسخ داده شده و هم اكنون در سطح شهرستانها در حال توزيع مي باشد و گفته مي شود پس از رويت نامه ظرف مدت 20 روز مي بايست به دستگاههاي مرتبط معرفي شده مراجعه نمايند.

***شنيده ها حاكي است بعد فشارهايي كه از طيف خاصي به وزارت كشوردر خصوص فرمانداري رشت وارد شده گفته مي شود عظمتي هفته آينده بعنوان فرماندار رشت معارفه خواهد شد.
***شنيده ها حاكي است هفته گذشته كارگران شركت آينده سازان رودبار بخاطر عدم در يافت ماههاحقوق و مزاياي شان اعتراض نموده بودند كه با قول مساعدفرماندار رودبار به اعتراض شان پايان داده ودر انتظار مرتفع شدن مشكلات هستند و گفته مي شود اين شركت حدود 250 نفر پرسنل دارد و بيش از 300 هكتار از زمين هاي رودبار به اين شركت واگذار گرديده تا در زمينه توليد و فرآوري زيتون فعاليت نمايند .
*** با توجه به اختلافات به وجود آمده بين اعضاي شوراي شهر رشت شنيده ها حكايت از برگزاري انتخابات هيئت رئيسه شوراي شهر دارد و گفته مي شود آقايان مباحي،ناصح و عاقل منش ازگزينه هاي جدي براي رياست شورا هستند.
***شنيده ها حاكي است هفته پيش به دعوت جمعي از اصولگرايان همايش اصولگرايان گيلان با شركت بيش از 100 نفر در كارگاه سروش برگزار گرديده ودر اين نشست آقازاده و كوچكي نژاد واشكوري صحبت كرده اند و علومي رئيس دوره گذشته ستاد انتخاباتي احمدي نژاد نيز در اين نشست شركت داشته است وموضوع بحث نيز حمايت از احمدي نژاد در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري بوده است وگفته مي شود در اين نشست از همه طيف هاي اصولگرايان دعوت صورت نگرفته بودو باعث نارضايتي هايي گرديده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمعيت حافظان انقلاب اسلامي 10 بهمن 1387
مديريت محترم سايت شمال نيوز
سلام عليكم
ضمن عرض خسته نباشي به جنابعالي و همكاران محترمتان در خصوص مطلب نوشته از گيلان چه خبر ذكر چند مورد را لازم مي دانم
1- آقاي كربلا بومي اين استان نيست و نمي تواند در مورد اين استان نظر بدهد
2- دكتر محسن رضائي خيلي براي اين نظام و هست سال دقاع مقدس كشيده است . و نبايد مورد تهمت و بي مهري قرار گيرد
3- خدا را شايد مي گيريم در سفر دكتر هيچ صحبتي در خصوص انتخابات نشده بود و آقاي كربلائي
4- عين مطالبي كه در بخش نظر دهي آقاي كربلائي گذاشتيم تا خوش مطالعه كنه بشرح ذيل است جهت آگاهي
5- در ضمن آقاي علوي يكي از دوستان بسياز نزديك آقاي كربلائي هستش
6- بهتر است آقاي كربلا از دكتر محسن رضائي و ديگران هلاليت طلب كند . و آخرت را نبايد فراموش كرد . پناه ميبريم به خداوند از شرح شيطان لعين .
با تشكر
جمعيت حافظان انقلاب اسلامي

متن نامه جوابيه به كربلائي
جناب آقاي كربلائي: شما كه اينقدر سنگ آقاي احمدي نژاد را به سينه مي زنيد . خود در انتخابات دوره نهم مخالف احمدي نژاد بوديد. و براي رقيبش كار انتخاباتي كرديد . با اينكه مي بايستي برابر ضوابط هيئت نظارت شوراي نگهبان امانتدار قانون اساسي مي بوديد . چرا مستقيم در انتخابات دخالت كرديد. و براي رقيب آقاي احمدي نژاد كار انتخاباتي كرديد . ضمن اينكه به عمل حرام مرتكب شده ايد بايد مستوجب احكام قضائي به دليل جرائمي كه در موارد فوق مشاركت و معاونت داشته ايد صادر ميشد . لذا مراتب مطرح شده براي تمام تشكلهاي جهبه اصولگريان به وضوع دخالت بي مورد شما چه در بهم زدن وحدت اصولگريان و چه در دخالت غير موجه در بحث انتخابات و اكنون سنگ آقاي احمدي نژاد را به سينه زدن زائيده ذهني فكري شماست محرز و مسلم است . بهتر نيست خود را اصلاح كنيد؟ تا اينكه براي آقاي دكترمحسن رضائي موعظه داشته باشيد .هر چند به ظاهر موعظه كرده ايد ولي در عمل تفرقه اي مثل ساير كارهاي انتخابا تي گذشته خود چيز ديگري ديده نمي شود با توجه به اينكه آقاي دكتر رضائي در سخنراني خود دولت نهم را دولت خدمتگذار و پر تلاش نسبت به تمام دولتي هاي گذشته معرفي نموده است .انشااله خداوند همه ما را عاقبت بخير بفرما يد تا براي دو روز دنيا و مطالبات حزبي و سياسي خود براي بزرگواران و يادگاران حضرت امام (ره) آنان را مورد تهمت ، ا فترا ، نشر اكاذيب و يا تشويش اذهان عمومي قرار ندهيم
جمعيت حافظان انقلاب اسلامي
من الله التوفيق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.